کمی بیاندیش
ملت ایران به خاطر یک اشتباه به این روز نیافتاد ملت ایران به خاطر برخی خصلتها به این روز افتاد و حالا حالا هم تا این خصلتها را از خود دور نکند از این وضع خلاص نخواهد شد
1- عدم استفاده از خرد و اندیشه به جای تقلید کور کورانه از افراد و اهداف
2- نبود احسای مسئوالیت اجتماعی در ایرانیان و منفعت طلبی و طمعکاری بیش از حد
3- همه ملتها در برابر فساد و نابکاری دولتها می ایستند و انرا تغیبیر می دهند ایرانیان نه تنها در برابر فساد نمی ایستند بلکه در فساد دولتها ذوب می شوند و گاهر در تقلب و فساد از دولت ها هم پیشی می گیرند ... این شعار کثیف که خواهی نشوری رسوا همرنگ جماعت شو این ملت را به ابتذال کشیده ... و چون سود در نادانی و به نادانی زدن خودشان است پس تا ملت تغییر نکنند تغییر محسوسی دیده نمی شود
4- فرافکنی و عدم قبول اشتباهات و اینکه ایرانیها نه اشتباهات تاریخی خود و نه اشتباهات فعلی را نمی پذیرند و کسی که اشتباه را نپذیرد نه تنها اصلاح نمی شود بلکه هر روز در ان بیشتر غرق می شود ...ملت ما همیشه یک دشمن خارجی و یا داخلی را مرود اتهام قرار می دهند که مبادا بخواهند خودشان بخواهند مسئولیت های اجتماعی خودشان را نشان بدهند چون یک ملت اگاه را نه انگلیس نه امریکا نه اخوند نه هیچ کس دیگر نمی تواند به ابتذال بکشد ... کرم درخت از خود درخته
No comments:
Post a Comment